De obicei , dupa o dezamagire, mereu incerc sa schimb cate ceva in viata mea. De data asta …am de gand sa ma apuc serios de slabit, deja am reusit sa dau 4 kg jos…insa mai trebuie… Daca aveti si voi retete sau idei, fiti darnici si impartiti-le cu mine 🙂

O alta schimbare este aceea ca intentionez sa ma las de fumat… sper ca acest pachet pe care il am acum , sa fie ultimul. Nu vreau sa imi mai cumpar.

Astept ca si pe strada mea sa rasara soarele…

Altfel, duminica mergem cu piesa de teatru la Oradea… Va astept si acolo, sper sa avem parte de oameni ceva mai ok decat la Iasi, in ceea ce priveste partea tehnica.

Sunt fericita ca imi voi revedea colegii de piesa, nu imi vine sa cred cat de mult m-am atasat de ei…

Aaaa…nu v-am povestit… drumul de intoarcere Iasi-Constanta l-am parcurs cu sotul doamnei Beatrice, a fost amabil si m-a adus pana aproape de casa, el avand un spectacol aici in oras. A fost un drum superb…am discutat despre minunata sa sotie, actori mari, cantareti si cate luna si in stele. Ma simt norocoasa ca am cunoscut datorita acestui proiect niste oameni extraordinari, de care imi va fi tare dor odata de totul se va termina.

De la domnul Doru am auzit si de o piesa magnifica , vi-o las sa o ascultati si voi!

Va pup!