Am vazut chestia asta pe un blog si mi s-a parut destul de interesanta..desi nu stiu in ce masura.

So here it goes:

1. De ceva timp nu mai mananc junk food ( Yay! )
2. Primele chestii pe care le observ la un barbat sunt : fata, mainile, fundul si picioarele.
3. In copilarie iubeam sa ma joc cu focul, pana mi-a aratat mama cum sta treaba…
4. Sunt trista chiar si atunci cand sunt fericita.
5. Singurul film romantic care m-a impresionat cu adevarat este „The Crow”.
6. Cand beau , oricat de putin ar fi, adorm.
7. As vrea sa gasesc carti de gramatica limbii ruse, pentru a ma apuca sa o invat.
8. Energizantele imi dau stare de somnlolenta.
9. Visez sa am o casa mare , plina de catei si pisici.
10. Visez sa am ocazia de a sta de vorba cu Radu Beligan.
11. Cantaretul meu favorit roman din copilarie a fost AmaDeus de la trupa Korekt!
12. Sunt uneori prea impulsiva.
13. Nu pot dormi cu lumina aprinsa.
14. Ultimul film la care am plans : „Contele de Monte Cristo” – cel cu Richard Chamberlain.
15. Sunt posesiva.
16. Nu as putea trai fara muzica.
17. Nu am tv si nu imi place sa ma uit la tv, decat la filme daca sunt foarte bune.
18. Nu imi place sa fiu pozata, o fac numai cand sunt rugata, cand trebuie, sau cand nu pot evita asta.
19. Nu imi place sa am iubiti inalti, ma simt ciudat.
20. Iubesc dansul si prefer sa ies cu oameni care odata ajunsi intr-un bar sau club, danseaza , nu se rezuma la a sta pe scaun de cand ajung si pana pleaca. Mi se pare frustrant.
21. Nu am un numar norocos.
22. Nu imi place sa vorbesc dimineata.
23. Nu imi plac culorile tipatoare ( roz , portocaliu,etc )
24. Nu imi plac fructeele de mare si nimic care contine peste.
25. Nu imi place sushi / mancarea mexicana / sau alte specialitati dubioase.
26. Mi-e dor sa scriu de mana, pe foaie, scrisori pe care sa le pun la posta.
27. Am ajuns sa o ador pe Toni, rolul meu din piesa de teatru ” E 13, ce noroc! ”
28. Nu sunt o persoana superstitioasa.
29. Am mult prea putini prieteni fata de cati mi-as dori.
30. Imi place sa spal vasele, si sa fac curat.
31. Imi place sa fiu tinuta in brate, de persoanele dragi.
32. Sunt foarte iubitoare si ajut oricand am ocazia.
33. Nu suport sa fiu tradata.
34. Plang instantaneu cand vad vreun animal calcat pe strada sau cand vad pe cineva ca loveste un animal.
35. Nu suport oamenii care se imbraca in blanuri. ( nu ma refer la cele artificiale )
36. Nu sunt innebunita dupa bijuterii sau accesorii.
37. Nu imi place sa port posete.
38. Mi-e dor de serile racoroase din Vama Veche alaturi de oameni simpli, departe de fite.
39. Nu sunt nici feminista , nici misogina, nu sunt de acord cu egalitatea intre sexe. Cred ca sunt domenii unde o femeie se poate descurca mai bine decat un barbat si invers.
40. Mi-ar placea sa traiesc intr-un loc unde ar fi mereu noapte.
41. Imi place mai degraba sa ascult la povestile de viata ale unor persoane interesante , decat sa vorbesc.
43. Exista persoane pe care nu le sufar numai datorita figurii lor, desi nu mi-au facut nimic.
44. Prima impresie nu conteaza atat de mult, dar cu siguranta..se pune!
45. Imi place sa stau cu persoana iubita in pat si sa vorbim toata noaptea despre orice…
46. Sunt o persoana singuratica, desi nu imi doresc asta.

Well..cam atat…. O invit pe Vianne sa preia chestia asta…oricum s-ar numi ea:)