Saptamana trecuta m-am inscris la preselectii pentru X-Factor:)) Daca la Romanii au talent nu m-am inscris ( nu stiu din ce motiv! ) la X-Factor am de gand sa merg. Inca nu s-au anuntat datele exacte cand vor avea loc auditiile, asa ca astept. Cat despre ce am sa cant, inca nu stiu. Daca nu e musai negativ , o sa cant ce imi vine in cap pe moment ( cum am mai facut si la alte concursuri de gen:))) ) , si daca trebuie negativ, probabil voi merge tot pe mana Anastaciei, ca tot ma compara lumea cu ea cand vine vorba de voce. Am convins-o si pe Vianne sa mearga , asa ca abia astept, ar fi minunat sa cantam impreuna:) Ramane doar sa alegem ce anume va canta ea si sa repetam impreuna , sa o ajut sa corecteze anumite greseli tehnice pe care le are. Dar cred ca va fi ok. Chiar imi era dor de o competitie de gen, sincera sa fiu.
Va tin la curent cu evenimentele…

Ce-ar fi sa cant asta?