La cateva litere chiar nu stiu ce sa scriu asa ca las liber pentru cand voi fi intr-un moment inspirational mai bun:)))

A – Actorie -una din pasiunile si meseriile pe care le ador.
B – Bautura – nu consum decat  foarte rar ( o data la cateva luni, la ocazii deosebite )
C – Carti – citesc numai ce ma atrage foarte tare ( istorice, biografii, studii de caz pe anumite teme )
D – Dans – il ador ( dansuri moderne si de societate )
E – Eleganta – mi se spune ca arat foarte bine imbracata elegant
F – Flori – nu imi plac
G – Gandaci – ii detest, de 100 de ori!
H – Haine – stil gothic, stil londonez, casual-elegant, sport.
I – Iarna- o ador!

J – J
K – aici nu stiu ce sa zic:)))
L – Libertate – daca exista din toate punctele de vedere, e bine!
M – Motociclete – le ador! ( vitezane si Chopper-ele – custom made), Muzica – mai trebuie sa spun??? Nicio activitate fara muzica!!!!!
N – Noaptea – partea mea preferata a zilei…atunci abia ma dezmeticesc:)))
O – Opiacee – Fara, my dear:)))
P – Poezii – nu imi plac in mod deosebit, prefer Proza.
Q – Q – exista ceva cu litera asta de spus despre mine??? Nu cred
R – Rock – genul muzical cel mai aproape de inima mea!

S – Somn – ohooo as dormi incontinuu uneori…de cele mai multe ori! :)))
T – Tras de fiare – inca nu…in curand:)))
U – Undite – as merge la pescuit…
V – Vara – nu prea… cand nu e canicula, merge.
W – Wolfgang Amadeus – da sa traiti! Place!
X – X
Y – Y –
Z – Z ahar – nu in cantitati industriale:)))