Un nou joculet intre mine si Vianne.  Postul lui Vianne il gasiti aici  http://deviantworlds.wordpress.com/2011/03/29/men-and-the-city/ Enjoy dear friends!

1) Cati barbati ai intalnit sa arate super imbracati si la momentul in care apareau goi erau foarte …NOT?

Mi s-a intamplat de cateva ori. Putine ori, ce-i drept, dar si datile care au fost…m-au dezamagit complet!

2) Cea mai penibila intamplare pe care ai patit-o cu un tip ?

Faza din liceu cu masina…stii ti-am povestit.. Imi placea de un tip ( eram intr-a 10-a ) si nu stiam cum sa ma bag in seama. M-am dus la cea mai ok masina din parcarea liceului si ma faceam ca aia e a mea si am scos cheile… cica sa deschid masina. Si a venit el : „ce masina tare, vrei sa iti arat o faza tare la ea?” la care eu, da sigur. Si scoate tipul cheile si DESCHIDE MASINA!!!..Se poate mai penibil de atat???  Iar sexual… cum sa auzi de la un tip de 23 de ani …eu nu pun pret pe sex, pentru mine sexul nu conteaza deloc, nu ma atrage???? Asta e ceva ce nu pot concepe. Nu sunt o nimfo, dar totusi…daca acum nu e sex…cand va fi? la 70 de ani???

3) Cea mai proasta replica de agatat oe care a folosit-o cineva cu tine?

Cele clasice…ai un ceas? Raiul stie ca a pierdut un inger? …Penibil!

4) Chestii penibile care ti s-au spus in cadrul intim?

Discutii total iesite din..context… sau discutii despre „fizicul” sau , discutii care in acel moment nu isi aveau rostul..Adica ori vorbeau de ce au mai facut ei in timpul zilei, ori vai ce abia astept sa te posed?! sau…esti multumita de…marimea mea??? WTF??? Shut up midget! Daca nu esti in stare de sex talk, las-o balta!

5) Ai gasit chestii dubioase in buzunarul unui barbat?

Cuie, servetele umede intime ( care normal sunt pt femei! ) , lipici de unghii false ( care iar nu stiu ce cauta la un barbat! )

6) Ticuri nervoase penibile la barbatii pe care i-ai intalnit?

Aranjatul bijuteriilor e singurul tic nervos specific barbatesc care ma scoate din sarite…. cand este facut pe strada in vazul tuturor….

7) Ai avut vreodata un barbat care sa tipe in timpul actului sexual ?

Evident. Ce, se putea sa scap de ceva groaznic la viata mea??? Adica ori stau muti ori tipa ca in crang…urat! Ceva de mijloc nu se poate???

8) Cati barbati ai intalnit care sa fie mai preocupati de cum arata ei ( frizura , haine etc ) decat de cum arati tu ?

Niciunul. In general am dat numai de tipi care sa vada ei fiecare detaliu la corpul unei fete, nicidecum sa fie prea egocentrici.

9) Cati tipi ti-au zis „te iubesc” din prima seara ?

2.

10) Ai intalnit barbati care se epilau pe picioare? Si daca da , care a fost reactia lor cand i-ai intrebat de ce o fac?

Da. La inceput ma deranja, acum m-am obisnuit si cu asta. Daca lui ii place asta e. Mie nu imi place, dar daca e ok ca si om, pana la urma asta este.

11) Monster Fucker vs Dead Fish – Cati tipi au avut probleme in pat cu tine si te-au invinovatit pentru performanta lor lacunica?

Probleme au avut cativa, dar nu am fost niciodata invinovatita.

12) Ti s-a intamplat sa prinzi un tip ca se uita dupa alta si sa iti dea o replica penibila cand il intrebai despre asta ?

Am trecut de mult peste faza asta. Atata timp cat doar se uita, e ok. Si eu ma uit dupa baieti, dar ata nu inseamna ca ma si duc sa ma bag in seama. De obicei vad barbati pe strada si ma gandesc ce tip super am eu langa mine fata de restul… ( asta cand am iubit)