1. In ultimul timp rucsacul meu pute a Tic-Tac. Orbit si 5ive…un amalgam de nedescris si de nepovestit!
2. In ultimele saptamani am bagat la energizante cate nu am baut in toata viata mea.
3. In ultimul timp am fumat : Malboro Gold Touch, Dunhill negru, Virginia’s Slims, Davidoff Gold Slims si Vogue Menthol. Bine ca beau lapte in cantitati industriale:)))
4. In casa unde stau se asculta numai melodii depresive, asa ca ma mai molipsesc si eu din „gand in gand”.
5. La suc am ramas oarecum fidela, Pepsi Twist si Cola, desi ma bate gandul sa ma reapuc de baut Kinley.
6. Drumul de acasa pana la munca devine boring si banal.
7. Eu care de obicei ador sa indes toate cele trebuincioase in buzunare , mai nou port rucsac, in care m-am surprins carand toate rahaturile, de la acetona, foarfeca de unghii pana la zeci de pliante primite pe strada si bonuri de la magazine care pana acum nici nu le luam. Trebuie sa ma dezbar repede de rucsac, it is a curse!