Anii au trecut peste mine si m-am trezit deodata la 30 de ani. Cei care m-au trezit intr-o frumoasa dimineata sunt cei doi ingerasi ai mei si ai lui Dan, Thea Sophie si Daniel Augustin. „Hei , lasa-ma si pe mine sa ma dau cu masinuta ta, tati a facut-o pentru amandoi” – asta a fost propozitia care m-a readus din visele mele. Fetita mea se cearta des cu fratele ei mai mare. La vartsa lor e ceva normal nu? Ea a implinit 4 ani si el 5.  Tatatl lor fiind un impatimit al masinilor, era imposibil sa nu ii transmita genetic aceasta pasiune si fiului nostru, caruia i-a si construit o masinuta numai pentru el,  masinuta de care cel mic nu se mai dezlipeste. Daca ar putea sa doarma cu ea in pat ar fi perfect. Fetita pe de alta parte este ceva mai finuta, cu inclinatiile mele catre arta. Avem o familie fericita si acesti doi ingerasi ne-o condimenteaza si in acelasi timp ii dau un sens. In curte se lafaie la soare o puzderie de catei si pisici, care ne mananca zilele ( Dan mereu urla „asta e ultimul care il luam”…de fapt…asa a zis la primii 7)  Iubesc zilele linistite cand ma pot juca cu scumpii mei copii si cu animalutele noastre , zilele in care tati ne plimba cu masinile lui, de obicei trage la sorti pe care o va folosi in ziua respectiva si noi ne amuzam mereu pe chestia asta.  Asta este framilia mea, cu bune , cu rele, dar mereu unita!