Incepem seria cu un anumit tip de femei : cele care din lipsa de ocupatie fac copii. Acest subiect este dezbatut si de Vianne pe blogul ei si m-au mancat putin degetele sa imi scriu si eu parerea.

Luam un caz ipotetic ( sau nu! )

Femeie – 23 de ani, cu 2 copii, actualmente insarcinata. A fost parasita de concubin, si acum isi pune problema de a da cei 2 copii la orfelinat, probabil si pe cel care il are acum in pantec. .

O asemenea femeie cum o puteti cataloga???
Cum se poate ca in vremurile atat de avansate in care traim, sa mai existe femei care nu sunt in stare sa se protejeze de o sarcina nedorita???
Sau luand cazul in care si-a dorit acei copii pentru a tine langa ea un barbat…ei bine, si mai josnic!!!!
Incerc sa nu judec pe nimeni, dar imi repugna sincer cand vad sau aud asemenea scenarii si persoanele care ma cunosc stiu si motivul meu pentru care reactionez asa.

Nu vreau sa insist mult pe problema asta, vreau doar sa spun ca mi-e scarba de femeile care sunt capabile sa mearga pana intr-aici , femeile fara demnitate si care sunt dispuse sa strice vietile oricui numai sa le fie lor bine, chiar daca este vorba despre un copil nevinovat. RUSINE!