Imi pare rau ca nu am mai reusit sa scriu de ceva timp pe aici…Nu s-a intamplat nimic. Nimic grav cel putin.Duminica dimineata a venit la mine in Constanta iubitul meu , Dan , care btw…inca e aici😀 . Acesta e motivul lipsei mele de pe blog.
Sunt extrem de fericita dupa mult timp, ma simt implinita pe plan sentimental si am alaturi de mine un suflet minunat. Urmeaza probabil sa merg si eu in curand in Iasi la el, si sunt tare nerabdatoare:) Dan este exact genul de om pe care il cautam si sunt norocoasa ca l-am gasit.
Stau de multe ori noaptea cu ochii atintiti pe el si il privesc nevenindu-mi a crede ca este al meu , ca este cu mine. Sa fie doar o indragosteala aiurita asa ca mine? Nu cred… Cred ca m-ai dat peste cap, Dan. M-ai facut sa te iubesc fara sa faci nimic concret, m-ai facut sa iti iubesc vocea aia de bosorog cum spui tu, ochii tai spalaciti fara de care ziua mea nu are sens, tatuajele alea gresite care iti vin al naibii de bine, sufletul chinuit si atat de fucked up, sanatatea subrezita de vreme si stres… pe toate le ador asa cum sunt. Nu as schimba la tine nici un fir de par. Esti imperfect si te ador asa, ramai asa! De multe ori imi vine sa plang de fericire ca esti cu mine… imi aprind o tigare si ma abtin. Dar tu sa stii mereu ca mi-am gasit comoara indelung ravnita si cautata.

Image and video hosting by TinyPic