Intrebari de la Vianne … Intrebarile mele le puteti vedea aici

1) Cum ai vrea sa decurga o intalnire romantica intre tine si Dan?

Nu stiu daca el este o persoana prea romantica, asa ca probabil am merge pe plaja si am” sta linistiti” – vorba lui:))

2) Ce iti place cel mai mult la Dan?

Caracterul calm, blandetea, ambtitia, curajul, sinceritatea, modul de a gandi multe aspecte si bineinteles fizicul care este..de ne povestit:))

3) Daca Dan te-ar cere in casatorie , care ar fi raspunsul tau?

Aaaaaa..exact asta a r fi: aaaaaa nu stiu….

4) De cand il cunosti pe Dan, l-ai visat vreodata? Si daca da , in ce consta visul?

Da, visam ca eram pe plaja , cantam la pian in mare pt el.

5) Cum crezi ca ar decurge prima intalnire cu Dan ? Si ce ati face ? ( tinand cont ca va vedeti pt prima oara )

Catastrofic…. din punctul meu de vedere, voi fi ori ft agitata ori foarte muta. Ce am face? Am vorbi mult… ne-am holba unul la celalat….si restul…ramane de povestit dupa

6) Care crezi ca sunt calitatile de baza ale lui Dan ?

Ti le-am spus la intrebarea 2.