Aceste intrebari le-am primit pe mail-ul din pagina de Contact, de la voi, cei care ma cititi, si ca si data trecuta, am decis sa va raspund aici , intr-un post🙂

1. Cu ce ganduri termini acest proiect?

Gandurile mele sunt atat de amestecate incat e imposibil sa le delimitez sau sa le vad foarte clar. Sunt fericita ca am reusit sa ducem la bun sfarsit acest proiect , ca am ajuns la inimile oamenilor si ca am vazut chipuri fericite plecand din sali. Sunt trista pentru ca intre noi, cei care am lucrat la aceasta piesa, s-a format o legatura destul de stransa, si atunci, despartirea de ei, este trista si dureroasa. Dar sper intr-o revedere…

2. Regreti ceva din tot acest timp petrecut alaturi de colegi sau din ceea ce a fost pe scena?

Normal ca ma gandesc ca puteam fi mai buna pe scena, intotdeauna se poate mai bine. Regret ca totul a fost atat de scurt. Atat.

3. In ce oras te-ai simtit cel mai bine? De ce?

Nu cred ca pot spune… in general m-am concentrat atat de mult pe ceea ce aveam de facut incat nu eram atenta la partea distractiva. Ca si public, in toate orasele am avut oameni minunati care ne-au fost alaturi. Desigur ca au existat si oameni care au plecat dezamagiti, asa e firesc sa fie. Este un risc asumat odata cu aceasta meserie.

4. Ce rol ti-ai dori sa interpretezi pe viitor?

Rolurile negative mereu m-au fermecat, asa ca mi-as dori sa primesc un asemenea rol. Piesa asta de teatru mi-a oferit sansa unui rol nu atat de comun, si asta ma bucura. Toni este o hoata, chiar daca are in spate motive bine intentionate. Deci privind in alb si negru, ea este un personaj negativ. Ea va ramane mereu in sufletul meu, pentru ca a fost primul meu rol adevarat, ca sa spun asa. Doamna Beatrice a avut incredere in mine cu acest rol, mai ales ca am interactionat direct cu publicul ( jefuind in fiecare oras pe cineva din primul rand , de obicei ) . Nu cred ca este usor sa lucrezi cu publicul. Unii reactioneaza pe masura, si continua in mod haios ideea ta, altii poate nu gusta momentul tau. Mergi la noroc. De aceea ii sunt recunoscatoare doamnei Beatrice, pentru ca de la primul meu rol, m-a „impovorat” cu o dulce misiune!

5. Care rol ti s-a parut a ridica cele mai mari probleme? Care a fost cel mai dificil?

Oricare luate separat au fost grele, tinand cont de pregatirea si experienta noastra. Ai crede ca ce mare lucru sa stai agatat si sa spui cateva replici ( asta in cazul omului paianjen ) ? Este mare lucru si sa va spun si de ce. Pentru ca fara talent, munca , acele cateva replici ar fi fost fade si rolul nu ar fi continuat frumos povestea. Orice rol conteaza, chiar si cei din figuratie au avut importanta lor. Cleo , Eva si Izabela mi s-au parut cele mai solicitante roluri. Insa nu imi imaginez pe altcineva jucand aceste roluri, decat pe Anisia, Arabela si Miki. Si-au facut treaba minunat si au pus o amprenta puternica pe rolurile astea.

6. Numarul 13 iti poarta noroc?

In general nu cred in numere norocoase sau pietre sau chestii de genul asta. Cred in Dumnezeu, in mine si in persoanele dragi mie. Cu talent, munca, perseverenta si putin noroc de Sus, se poate orice.