Pe contul meu de Facebook am gasit un anumit status la o persoana care spunea ca a citit undeva despre o tipa care a fost omorata de iubitul ei, pentru ca a surprins-o facand sex cu animalul lor de companie, un catel.
Eu am raspuns ca mi se pare groaznic ceea ce a facut acel tip, ca nu trebuia sa se mearga atat de departe dar ca acea femeie merita sa mearga la inchisoare pentru zoofilie. La care primesc un raspuns dezarmant : „Poate cainelui ii placea, este aiurea sa trimiti un om la inchisoare pt asa ceva!”

Oameni buni, cum se poate sa existe astfel de gunoaie intre noi? Cum se poate ajunge la astfel de teorii cum ca animalele simt placere atunci cand un om cretin face aceaste fapte ? De fapt, astia nu sunt oameni, nici cei care fac, nici cei care sunt de acord cu ceea ce fac ei. Nu, nu este normal sa existe raporturi sexuale intre un om si un animal!!! Si asa cum violul uman este considerat a fi fapta penala , asa ar trebui sa fie si sexul cu animalele, si pedepsita in consecinta.
Am sa sutin aceasta idee pana in panzele albe asa ca nu va deranjati sa ma contraziceti.