Iata ca m-am gandit sa fac o listuta cu ceea ce imi place in domeniul modei, si ce nu imi place.

Asadar :

Yes

– Ador negrul ( si nu, nu sunt satanista! ) , care dupa cum bine stie toata lumea, se asorteaza cu orice culoare.

– Ador pantalonii , corsetele, body-urile.

– Rochiile medievale, pompoase, gothice- Combinatiile excentrice, dar totusi de bun-gust!

– Pantofii cu toc.

– Curelele cat mai interesante ( ciudate, de ce nu ) .

– Imi place sa combin stilurile casual si elegant.

– Decolteurile ma avantajeaza ( ma poate contrazice careva? :))  )

– Albul, desi este foarte pretentios.

No

– Culorile tipatoare!

– Hainele de firma au uneori avantajele lor ca si calitate, insa a-mi cumpara ceva numai de dragul numelui de pe eticheta si placerea de a-l etala , mi se pare de prost gust si de o cretinitate imensa,

– Orice tinuta trebuie sa aiba o limita, in sensul ca Lady Gaga isi permite sa apara si in fundul gol daca vrea , pentru ca ea este un brand , un produs comerical care face bani pe chestia asta, pe excentricitatea ei. Asta nu inseamna ca oricine poate face asta… tinutele ei sunt special gandite pentru a soca si a oferi un impact vizual puternic. Dar nu toti suntem persoane publice… Ma deranjeaza sa vad femei care se cred excentrice si nu realizeaza ca se fac de tot rahatul. Am adus vorba de Gaga pentru ca multe femei doresc sa o copie , mai ales la capitolul fashion. Asta nu e tara care sa iti permita sa o copii pe Gaga , altfel vorbind!!!

– Fustele, pantalonii mulate , buricul gol, la persoanele grase / nu tocmai in forma. Chestiile mulate , fustele scurte, egarii, colantii …asta nu sunt concepute pentru persoanele cu kilograme in plus. Pentru cei cu astfel de probleme se recomanda chestiile largute, care sa ascunda, nu sa puna in evidenta. Sincer acum… de ce in loc sa ascundeti ditamai burta si colacii , va puneti bluze pana la buric??

– Culorile combinate aiurea… inainte sa iesiti din casa…take a look in a mirror,!!!

– Sandale insotite de sosete…. oribil ( parere personala! )

– Accesorii cu nemiluita… uneori mai putin , inseamna mai mult!

Deocamdata atat..Voua ce va place? Ce nu va place?😛