Ziua de plecare a fost una extrem de interesanta. Pe drumul Braila – Brasov ( nu am gasit direct Constanta-Brasov) am stat cu o doamna din Spania-Madrid si astfel mi-am mai exsersat spaniola:) Am si primit de la ea ( Teresa o cheama ) , un ziar din Madrid.

Spectacolul din Brasov a fost frumos, desi poate unii din colegii mei l-au simtit ca fiind mai slabut decat in Bucuresti. Eu cred ca am facut o figura buna si aici; nu am avut emotii, nu am avut blank-uri de text , ba chiar am si improvizat un pic…
Nu am apucat sa vizitam orasul…in parte si datorita vremii urate care a fost in seara spectacolului si a doua zi in Brasov. Ar fi fost frumos sa reusim sa ne plimbam putin, ca am auzit ca este un oras superb. Poate cu alta ocazie.

Urmeaza Iasi … pe 20 Iunie la Teatrul Luceafarul, aceeiasi ora 19. Va asteptam cu drag si acolo!

Pentru fotografii…mergeti aici

Sper ca in curand sa le posteze si pe cele din Brasov. Deocamdata numai din Bucuresti si Constanta. Enjoy!