Pentru ca primesc intrebari pe mail legate de cum sunt colegii mei din piesa m-am gandit sa le fac aici o descriere la fiecare , o descriere personala ( nu a personajelor care le interpreteaza ) dupa numele lor din piesa.

Asadar:

Eva- un suflet sensibil, frumos. Este o femeie puternica si asemenarea ei cu personajul Eva ar consta in faptul ca vine din provincie si ca are puterea de a lua-o de la capat in orice conditii.

Izabela – este o fire vesela, plina de viata, umor si sarm. Te face sa o indragesti pe loc.

Andrei – Este un tip ft de gasca, glumet si cu bun simt. Rolul i se potriveste ft bine, si ii pune in valoare calitatile de dansator.

Cleo – Traznita grupului, mereu cu capul in nori dar adorabila!

Dan – cel mai detasat om, fire vesela, dar emotiv inainte de spectacol.

Nico – usor emotiva, matura si cu un instict matern extrem de dezvoltat. Are uneori niste replici care te fac sa razi instant:)

Elvira – O femeie implinita , frumoasa si desteapta.

Maria – O doamna vorbareata si foarte cumsecade.

Patricia – o fiinta delicata , sensibila si foarte finuta.

Vera – Mereu o asemui cu o printesa sau cu o hippie girl.. foarte degajata, simpla si sociabila. Comunicativa si foarte profunda in gandire.

Leo – Ei, acu’ e acu’ …el este omul bun la toate, pansamentul bun de pus pe rana. Desigur ca mai are cateva iesiri nepotrivite , sau care nu isi au locul in context, dar cred ca toti l-am indragit pentru modul in care are grija de fiecare in parte, la nevoie.

Carmen – o inima mare intr-un trup perfect!

Ei bine acestia sunt colegii mei! Am incercat cat de cat sa le creionez un portret insa daca ati fi fost alaturi de noi in tot acest timp pe care l-am petrecut impreuna v-ati fi dat seama mult mai bine de toate astea. Cuvintele sunt egoiste si exprima idei mult prea clare, cand de fapt, aici vorbim despre 12 oameni care nu pot fi descrisi numai in cateva propozitii.
Rolurile nu ne reprezinta pe niciunul dintre noi, dar ni se potrivesc ca si personalitati si noi le reprezentam pe ele, ne transformam in aceste personaje de care ne-am atasat fiecare in parte. Tocmai pentru ca nu ne asemanam atat de mult cu personajele , tocmai de aceea provocarea a fost si mai mare.