Iata ca am trecut cu bine si de al doilea spectacol, pe langa malul marii negre, Constanta.
Ne-am bucurat de succes si de un public mai mult decat frumos si cald , plus o vreme care a tinut cu noi.
In ciuda faptului ca ziua spectacolului a fost pentru noi toti o zi trista datorita disparitiei marelui actor Jean Constantin, pe care il iubeam, ne-am dedicat piesa de teatru in memoria sa , sperand ca de acolo unde este se va bucura de noi, acesti 13 amatori curajosi.
Dupa spectacol am mers la restaurantul Colonadelor, la invitatia celor de la Avon si ne-am distrat pe cinste, am dansat, am cantat si am fost ca o mare si unita familie.
Drumul de intoarcere in Bucuresti a fost pentru mine foarte frumos , am avut o companie mai mult decat placuta si am invatat multe de la aceasta persoana.
Dragii mei, urmeaza Brasovul pe lista noastra, va asteptam si acolo sa fiti alaturi de noi, si va promitem sa fim la inaltime!
Pana atunci, avem „vacanta” 2 saptamani… imi va fi foarte dor de toate astea, de colegi, de doamna Beatrice, de oamenii implicati..
Va iubesc!