Joi, venim cu piesa de teatru „E 13, ce noroc!” in Constanta , la Teatrul de Opera si Balet Oleg Danovski, la orele 19. Va astept cu mic cu mare sa luati parte la acest eveniment care suntem siguri ca va fi un adevarat succes.

In rest, ma bucur de zilele libere, desi ma simt cam ciudat dupa 3 saptamani de repetitii zilnice sa stau dintr-odata acasa. Atat eu, colegii mei cat si echipa care a contribuit ca aceasta piesa sa existe, suntem entuziasmati de ceea ce va urma si ne dorim din tot sufletul sa ajungem la inimile voastre cu acest debut in teatru, mai degraba in forta decat timid.
Abia astept sa vina ziua de joi , adevarul este ca Toni ( personajul meu ) mi-a intrat in suflet si cred ca la urmatorul rol, mi se va parea destul de ciudat sa ma despart de Toni.
Ramane sa va bucurati si voi alaturi de noi, de munca noastra, a tutuor.

Va pup si va astept la Constanta!