De multe ori vad pe diverse forumuri ca se ridica problema asta, daca un casting a fost luat pe merit , sau pe alte alte considerente…
Am participat la viata mea la foarte multe festivaluri, castinguri, si de multe ori poate ca m-am lovit frontal de problema asta, si pot afirma cu certitudine ca , da exista locuri unde ori ai „pe cineva” , ori esti trimis acasa.
Insa nu mereu este valabil.
Acum de exemplu, la piesa asta de teatru…lucrurile au mers cat se poate de corect. Am trimis in prima faza un document in word cu o compunere ” de ce vreau sa joc pe scena unui teatru” si o poza… apoi am fost sunata sa particip la un interviu cu Doamna Rancea.
La interviu, nu mi-am pregatit nimic , deoarece nu mi se spusese. In schimb am citit de pe niste foi de-ale dansei, si am cantat. Apoi, minune, am fost din nou sunata ca am luat. Deci se poate, dragii mei!
De multe ori, oamenii sunt si rai cand vine vorba de asta. Eu recunosc ca uneori , poate de foarte multe ori, unde nu am fost aleasa, a fost pentru ca poate nu am meritat sau poate nu eram ceea ce cautau ei. Altii insa doresc sa se consoleze cu ideea , ca ..este pe pile. Nu e o mentalitate corecta. Mereu va fi , peste tot, cineva mai bun ca tine si asta este clar. Trebuie de fiecare data sa dai tot ce ai mai bun si sa stii sa accepti o infrangere sau un refuz. Desigur, toti mergem sa castigam, insa ce-ar fi daca peste tot unde ne-am duce am fi alesi? Cred ca mai degraba simt ca merit sa ajung undeva dupa ce am trecut de un refuz, decat daca as castiga mereu.
In domeniul artei ( desen, muzica, teatru , etc ) trebuie sa existe talent , har , nu oricine este facut pentru arta. Este foarte greu sa razbesti cand nu poti accepta faptul ca nu ai ceea ce iti trebuie pentru a ajunge la locul dorit. Si daca reusesti sa ajungi, si mai greu este sa realizezi cata munca, daruire, perseverenta, disciplina este nevoie pentru a putea spune ca intr-adevar ti-ai meritat succesul.
Asa ca , daca simtiti ca sunteti buni la ceva , nu ezitati. Mergeti cat de departe vedeti cu ochii pentru a va implini visul, fiind mereu pregatiti sa intampinati orice greutati aparute in drum, chiar si esecurile, greselile.