Au existat in copilaria mea seri interminabile cand impreuna cu mama mea si cativa verisori de-ai mei, stateam in pat , si ascultam casetele cu Vacanta Mare, pana dimineata.
Era la vremea respectiva un umor pe care nu il puteam intelege complet, avand totusi o varsta destul de frageda.
Mai tarziu, au urmat Garcea, dar mai ales Leana si Costel, care ma faceau sa rad fara sa vreau. Ajunsesem sa le invat textele pe de rost, la toate personajele.
Am crescut cu ei , si astazi de multe ori cand ma uit la vreun clip cu ei, imi amintesc perfect fiecare cuvant. Nu mai spun ca am toata discografia lor si toate spectacolele ce le-am putut gasi, in calculator.
Ei au fost unul din motivele pentru care mi-am dorit sa ajung in teatru, sa devin actrita.
Surprinzator sau nu, niciodata nu m-a interesat viata particulara a niciunuia dintre ei, am aflat abia acum cativa ani, ca toti sunt casatoriti:)) Penibil stiu. Insa la ce imi foloseste mie sa stiu ca Mugur Mihaescu si-a luat un Lamborghini? Si de ce toata lumea trebuie sa comenteze ? Sunt banii lui, munciti de el, nu vad care este problema sau de ce trebuie sa isi dea cineva cu parerea asupra modului in care a ales sa ii cheltuiasca.
De fapt, nu inteleg boala asta a oamenilor , de a se baga in vietile persoanelor publice, pana devin un soi de supozitor nedorit. Poate ca si eu mi-as dori sa ii cunosc, in viata de zi cu zi, sa intru in anturajul lor, sa invat de la ei, dar asta nu inseamna ca o sa devin fanatica de genul ” sunt cea mai mare fana a voastra, si colectionez toate servetelele pe care le-ati lasat la gunoi dupa ce ati iesit de la WC” .
Normal ca am simtit o diferenta odata cu venirea lor la Kanal D. Era si firesc sa nu fie acelasi lucru, oamenii se schimba, nu poti ramane mereu pe aceeiasi placa.
Divertis de exemplu nu m-au atras atat de mult, desi au fost si ei la vremea lor, foarte tari. Probabil unde s-au axat mult prea mult pe politica , domeniu care nu ma pasioneaza.
Pentru mine, dupa generatia Amza Pellea, Toma Caragiu, Marin Moraru, Vacanta Mare au fost si raman preferatii mei in comedie romaneasca, pentru stilul in care stiu sa se apropie de omul de rand , fara sa trebuiasca 3 facultati pentru a-i putea intelege.
Multi ironizeaza, multi fac satira, insa putini reusesc sa scoata rasete isterice de la romanul chinuit de grijile cotidiene. Ei au reusit, asa ca indiferent ce face unul din ei in timpul liber si cu cine, suntem niste norocosi pe planul stand-up comedy.