Azi a fost o zi destul de amuzanta dar si grea pentru toti cei implicati in piesa de teatru. Banuiesc ca vor aparea pe site anumite fragmente din repetitii. Din pacate nu am voie sa va spun prea multe detalii. Cert este ca greul abia de-acum incolo incepe. Stresul incepe usor-usor sa isi faca aparitia si emotiile la fel.
Trebuie sa iasa totul foarte bine, nu ne permitem niciunul sa o facem de ras pe doamna Beatrice si nici pe noi, asa ca…
Ma simt obosita desi nu fac mare lucru… nu pot sa imi dau seama de unde oboseala asta, cert este ca vin acasa dupa amiaza cu un somn de zile mari.

Am vazut ca in ultimul timp am multi vizitatori ceea ce ma bucura si va multumesc. In general nu am fost niciodata genul care sa cerseasca comentarii si cei care ma cunosc stiu asta, totusi chiar nu are nimeni nicio parere in legatura cu ceea ce scriu eu aici? :)) Sau poate stiti ca nu imi place sa fiu contrazisa?! Ei, glumeam si eu. Aparitia comenatriului lui Mihai Bendeac a fost o reala surpriza, nu stiu cum a ajuns aici pe blogul meu, dar ma bucur ca mi-a lasat un rand. Foarte mult. Imi place sa vad ca nu scriu chiar degeaba, si ca cineva chiar citeste blogul asta, chiar daca imi lasa un comentariu cu o critica, macar o face , nu doar citeste si pleaca.

Va tin la curent dragii mei, si sper sa pot sa va ofer in curand mai multe detalii legate de piesa de teatru , sau macar sa publice ei ceva pe site.
Pe curand!