Postul asta nu este un fel de ” supt al sostetelor sau pupat in fund”.
Acest Bendeac este printre singurii actori mai de liga noua care m-a impresionat.
De scriu asta? Pentru ca se stie ca urmeaza sa joc intr-o piesa de teatru si de asemenea am inceput sa invat exact care e treaba cu teatrul.
Recunosc ca unele personaje pe care le interpreteaza Mihai Bendeac ma enerveaza cumplit, imi sunt total antipatice. Insa vazand cateva secvente din piesa de teatru in care joaca si anume „Doctor de Femei” , am inteles ca este un actor cat se poate de bun.
Pentru mine , dupa cum va spuneam , talentul unui actor de vede cel mai bine pe scena de teatru, acolo unde nu are cum sa se ascunda, nu are ce artificii , efecte sa bage. Ori are ce-i trebuie, ori nu.
Si in ciuda faptului ca multi il critica , eu il apreciez destul de mult , ca si actor. Ca om nu il cunosc si nu imi pot da cu parerea.
Am vazut pe blogul sau ca avea la un moment dat niste divergente cu Huidu, care pana la urma s-au rezolvat. Ei bine, mie una Carcotasii nu imi plac de nicio culoare. Aia nu sunt actori, aia nu inteleg arta de a intra cu totul in pielea unui personaj. Recunosc ca ceea ce fac ei, este de multe ori binevenit, in sensul ca avem multi analfabeti in ziua de azi, care merita taxati la sange pentru asta. Dar nu critica oameni care au o meserie de sute de ori mai grea decat a ta. Pentru ca una este sa critici si alta este sa imiti un personaj, sau sa joci pe o scena. Ca scrie Bendeac pe blog de cacat si de alte porcarii, e treaba lui, e blogul lui, nu vad care e problema.
De ce il place lumea pe Bendeac? Pentru ca stie sa scoata ceva bun din persoane care in mod normal, nu fac altceva decat sa se faca de ras pe unde se duc, pentru ca are talent la asta. Este mult mai greu sa imiti o persoana care exista deja, decat sa iei un personaj de la 0, de care nu a auzit nimeni, si ii dai viata tu, de tine depinzand in continuare totul.
Desigur ca nu il urc pe Bendeac langa Beligan, Moraru si altii de calibrul asta. Dar nu vad de ce peste 10 -20 -30 de ani nu ar fi la acelasi nivel. Ceea ce mi-as dori este sa il vad in mai multe piese de teatru, roluri cat mai complexe si de ce nu, si filme ( in roluri cat mai diversificate) . In rest, lasati omul sa faca ce vrea, cu cine vrea, atata timp cat pe scena si in fata tv-ului va face sa radeti, sa plangeti, sa zambiti, nu e treaba nimanui ce face el in viata lui particulara si de ce.