Iata un nou joculet pe care eu si Vianne l-am pus la cale…. Geamanul acestui post il gasiti aici

Este vorba de cateva intrebari pe care ni le-am adresat fiecare si apoi am postat aici rezultatul:) Sper sa va placa.

1. Care a fost jucaria ta preferata cand erai mica? Argumenteaza…
Aveam o maimuta :)) pe care o caram cu mine peste tot, chiar si la toaleta… o vedeam ca pe un prieten si chiar vorbeam cu ea, chestie nu foarte ciudata pentru varsta pe care o aveam , zic eu..
2. Pasiunea ta principala este muzica. De ce ? Pentru ca de mica mama mi-a cultivat cultura muzicala, si obisnuiam sa cantam impreuna foarte mult. Este meseria pe care mi-am dorit-o din totdeauna , nu am aspirat niciodata la altceva ( excludem teatrul, care pasiunea pentru el a aparut ceva mai tarziu , cat am reusit sa il si inteleg cu adevarat ).
3. Cine a fost primul tau iubit si de ce el si nu altul? Primul meu iubit a fost George din Cta, caruia ii spusesem ca am 18 ani , si de fapt aveam 12, si culmea este ca m-a crezut… adevarul este ca mereu am reusit prin modul de a gandi si a vorbi, sa maschez adevarata varsta :)) El lucra la un internet cafe, locul unde am stat cateva zile cand am fugit prima data de acasa:)) Tipul avea 22 de ani . De ce el? Semana oarecum cu Dani, si eu imi inchipuiam ca stau de fapt cu el… :)) De-asta il si mintisem in legatura cu varsta, pentru ca nu ma interesa persoana lui in mod special, ci numai faptul ca seamana cu cineva pe care iubeam la vremea respectiva… stiu, urat gest pentru cineva la 12 ani:)) Nu am stat impreuna decat 1 saptamana pentru ca la un moment dat a dat sa ma sarute si l-am strigat Dani… moment in care George al meu s-a suparat strasnic si m-a dat dracu:)) I don’t blame him for that, by the way… nu am suferit in orice caz dupa el dar a fost o experienta destul de marcanta…de atunci nu am mai mintit niciodata in legatura cu varsta, chiar daca am pierdut multe ocazii pe tema asta… :))
4. Care era profesorul/profesoara ta preferata in generala? de ce iti placea de el/ea? Nu am avut profesori preferati in generala.
5. Ai copilarit multa vreme in Constanta. Care era locul tau preferat de joaca? Nu pot spune ca aveam un loc favorit de joaca. In schimb adoram sa merg pe plaja seara.
6. Care a fost persoana de care ti-a fost cel mai greu sa te desparti cand ai venit in Bucuresti si de ce ? De mama, pentru ca stiu ca am lasat-o singura, si stiu ca a suferit enorm cand am plecat, avand in vedere ca am anuntat-o ceva in genul, peste o saptamana m-a chemat Diana la firma ei in Bucuresti, si ma mut. Si stia ca daca vreau ceva, fac, dar in acelasi timp a suferit atat ea cat si Nana enorm.
7. Cu cine ai fumat prima tigara? Singura:)) Mama era la munca si eu ma tratam cu tigarica in casa si cu Pepermint :))
8. Care a fost cel mai mare sacrificiu pe care a trebuit sa il faci in viata pana acum ? Am renuntat la cursurile de canto odata cu mutarea din Cta, lucru pe care l-am regretat enorm. Am avut un profesor foarte bun si am avut multe de invatat de la el profesional. Ulterior m-am axat mai mult pe scoala si nu am mai continuat cu canto.
9. Care a fost cel mai greu festival la care ai cantat ? Toate au fost grele, pentru ca la fiecare va fi mereu cineva mai bun decat tine, si atunci emotiile, stresul nu au cum sa lipseasca. Din punct de vedere vocal mereu am ales piese potrivite deci nu a fost atat de greu, dar sufleteste eram varza la fiecare festival, din cauza ca ma subestimez de multe ori , desi nefondat.
10. Care era materia ta preferata in liceu? Argumenteaza… Romana, istoria, franceza, engleza…. aveam profesori cu adevarat dedicati meseriei, care reuseau sa ma faca sa iubesc materiile astea fara sa imi dau seama. Si pentru ca mereu am avut inclinatie catre materiile umane.