Hristos a Inviat dragii mei! Cum petreceti Pastele? Pe mine spiritul pascal nu m-a curpins ca in alte dati ce-i drept.
Luna aceasta voi incepe repetitiile la piesa de teatru Avon, abia astept. Avand in vedere ca piesa de teatru va avea reprezentatii in 8 orase ( si anume Bucuresti, Ploiesti, Constanta, Iasi, Cluj, Brasov, Timisoara, Craiova ) m-am gandit sa imi iau si aparatul foto cu mine si sa va scriu impresiile mele ca intr-un jurnal de calatorie din fiecare oras.

In orice caz nu uitati sa intrati si in pagina de Backstage
unde veti vedea la momentele potrivite si filmari din timpul repetitilor.

In rest, nimic nou sub soare, muncesc in continuare la agentie, si ma gandesc la cum sa imi planific plecarea in Vama anul acesta , tinand cont de orarul reprezentatiilor piesei de teatru Avon, si cum sa ajung la Rammstein🙂

Va pup si revin in curand cu un post destul de controversat.