Acest post a fost scris in jurnalul de pe hi5, cu ceva timp dupa ce l-am cunoscut pe iubitul meu Fery. Enjoy!

Ora 3 noaptea…..suna telefonul…Era Vianne, femeia fara somn si vesnic in cautare de fun… Cica vrea sa mergem la R, fostul, actualul meu iubit sau ce era pe atunci. Zic ca mi-e somn dar incapatanarea si-a gasit o gazda buna in Vianne, care insista si pana la urma cedez ( nervos, probabil). Luam taxiul si ne asteapta R si K pe undeva aproape de casa lui R. Ajungem acasa, si ma iau cu cateaua lui R, uitand complet de R, care avea sperante mari dupa cum aveam sa aflu mai tarziu ( a se citi sex). Dupa atata joaca , mi se face foame si ii zic lui R sa imi faca niste sandwich-uri…moment la care aud ca il cheama pe un tip Fery…. un tip gay sau ciudat cel putin, avand in vedere ca nici nu s-a obosit sa vina sa facem cunostiinta ci statea la laptop-ul lui, plictisit de viata si cu o doza nepermis de mare de sictir in vene. Vianne bineinteles ca a pus ochii pe asa zisa ”bunaciune” de Fery, R se hotaraste subit sa ii cupleze, facand pe dl. Generozitate nocturna, si eu studiez terenul…. La un moment dat, Fery asta vine cu o farfurie cu 2 felii de paine si cascaval si 2 capsuni in mijloc cu niste frisca ( expirata dupa cum aveam sa aflu ceva cam tardiv) . Mi le da in scarba , dar macar facem cunostiinta… Opa, tipul arata bine , imi zic eu in sinea mea… ia sa vdm ce se poate face….Vianne? neah, sa se ajute singura, ca si eu am sa imi incerc norocul q asta:)) Ca sa mai vina prin camera lui R, asta il trm sa ne ia tigari, moment care il cam enerveaza pe Fery, si se vede… In sfarsit ne mutam din camera lui R in sufra-bucataria lui, si eu caut sa ma apropii de Fery, cu toate ca daca nu ar fi vb cu baietii as fi crezut ca saracul, e mut.Din aproape in aproape , ajung pe scaun langa el si imi vine ideea stralucita de a-i lua sapca din cap, moment dureros pt el, care imi arunca o privire nu tocmai crestina, dar ma lasa sa smi fac damblaua. Wow, tipul are ochi faini, par super….gata tre sa ma bag pe felie, dar nu de paine….Din pacate el converseaza mai mult cu Vianne, fapt ce ma oftica dar trec peste, studiind acest ”exponat” cu ochii cenusii… Apare ocazia perfecta…3in1! Ma ofer sa ii fac un 3in1, prilej bun pt a mai sta de vb cu el…. Cu toate astea seara nu decurge dupa asteptarile mele si dapa ce ne dam seama ca nu ne place pe nici una din noi,ne ducem resemnate catre casa care era super pustie si cam goala… Cand…surpriza, iar suna telefonul…. cine sa fie oare? Raspunde Vianne si dupa fata ei, ceva nu era in regula….. O intreb cine era de s-a albit asa la fata de parca ar fi inviat Bruce Lee….cica Fery…..ma cauta pe mine…loooooooool……de aici a inceput totul….o poveste care la inceput era maro si a devenit mai roz…..restul e deja istorie. Concluzia? pe 16 sept implinim 4 luni de relatie:)