Pentru ca , am fost mereu ca ea…
Am fost ca ea inainte de a se lansa, am fost ca ea inca din generala pana in prezent.
Nu am fost niciodata iubita de colegi, toti m-au detestat si ma vedeau ca pe o ciudata. Populara am fost doar in sensurile negative si nu cred ca a existat vreun coleg sau colega care sa ma fi placut chiar si ca amica.
Cativa au revenit la sentimente mai bune, majoritatea inca ma urasc.
Pentru ca ma imbrac tampit si socant, fara sa vreau de cele mai multe ori, de cand ma stiu.
Hainele de firma nu mi-au fost niciodata prietene si mereu am incalcat orice regula in ceea ce priveste vestimentatia.
Pentru ca am curajul sa imi afisez pierce-urile si tatuajul cu mandrie, chiar si la locul de munca, si cine a trebuit a inteles ca nu ma schimba cu nimic , si ca raman aceeiasi Alexandra.
Pentru ca niciodata nu am avut parte de ceea ce am dorit pana la un moment dat, si inca mai tanjesc dupa cateva treburi, pe care le voi avea.
Pentru ca vocea mea se aseamana cu a ei, si imi lipseste numai un pian🙂
Pentru ca stiu sa iubesc si sa ma doara in fund de cei care nu ma iubesc.

Pentru toate motivele astea , sunt eu , ca si ea,