Si ma laud cu asta bre, am 21 de ani, gata is majora in America, pot sa ma car de aici :))
Glumesc. In mod straniu, inaintarea in varsta ma bucura, stiti ca v-am tot spus despre zilele cand plangeam sa cresc mare ( asta pe la 8-10 ani ) . Iata ca am crescut si imi place asa.

De ziua mea probabil voi iesi seara cu niste prieteni de familie, Vianne si prietenul ei.
Cel mai frumos cadou insa, este si va ramane iubitul meu. Multi vor spune ca este o simpla dulcegaraie, dar in fiecare noapte cand ma pun sa dorm raman cu gandurile pierdute si imi amintesc ca de fapt cadourile cele mai frumoase sunt persoanele dragi, iubirea lor fata de tine si astea trebuiesc apreciate cu adevarat.

Multumesc iubitul meu , pentru a nu-stiu cata oara ca existi in viata mea! Stiu ca stii toate astea, dar poate ai uitat

