Duminica este ziua mea… 21 de ani , pe 21 Februarie.
Ma simt ciudat, desi mereu mi-am dorit sa ajung la varsta asta. Mereu mi-am dorit sa fiu mare desi nu e cine stie ce mare chestie.
Din ce mai multe responsabilitati , din ce in ce mai multe probleme.
Tanjeam mereu dupa libertatea de a iesi cand vroiam eu si de a sta cat doream. Plangeam de multe ori cand o vedeam pe verioara mea ca iese cu prietenele ei si eu stateam in casa , ca deh, la ora 22 nu era posbil ca eu sa ma duc pe undeva la cei 8 ani ai mei.
Am fost crescuta frumos…
Nu mi-e dor de anii de copilarie, imi place asa cum sunt acum, chiar daca pe atunci nu aveam mari probleme existentiale ca acum ( nici acum nu ar fi, dar la momentul respectiv toate par enorme, desi nu sunt nici pe departe )

In alta ordine de idei, e posibil sa ma angajez la o agentie de turism.
Maine la 9 ma duc sa vad exact care ar fi responsabilitatile mele si de la inceputul sezonului , de pe 15 martie, este foarte posibil sa ma angajez. Me very happy🙂 Patroana este super ok, la prima vedere si sper sa fac o treaba buna in asa fel incat sa nu am probleme cu nimeni si sa ajut prin munca mea.

Inca nu stiu ce voi face duminica, poate aveti voi idei ?