Iata ca cineva a decis ca avem nevoie de o zi anume in care sa ne iubim si implicit sa ne aratam iubirea prin diverse actiuni sau cadouri kitch-oase gen inimoare de plus si altele de gen.
Niciodata nu am suferit fazele astea.
La fel cine spune ca „pentru mine este ziua indragostitilor in fiecare zi” poate sa o ia in mana de la mine, caci sigur minte. Nu are cum sa fie asa, cacaturile de zi cu zi nu te vor lasa in veci sa te bucuri de iubire in fiecare zi.
Atunci au venit salvatorii ( za americans ) si au zis hai ba luati si voi Valentine’s Day , ( Dragobetele suna naspa, nu is tru enough ) si exprimati-va amorul ghebos in voie.

Ce fac eu azi?
Imi astept jumatatea ( apropo , incerc sa ii arat ca este jumatatea mea cat de des pot nu am nevoie de un pulifrici sa vina sa imi zica cand sa o fac , deci chiar daca nu e zi de zi, cand o fac se simte si invers! ) si probabil ne vom baga la niste multe filme ( nu romance-siropoase , caci niciunul din noi nu le inghitim ).
V-am lamurit sper.
Eu va doresc sa va iubiti frumos si sa o aratati ori de cate ori simtiti nevoia!

Let love guide ur way!