Am adaugat asta-seara duetele mele impreuna cu Jaguaru’, bunul meu prieten din Medgidia.
Muzica si textele ii apartin lui. Sper sa va placa , chiar daca nu sunt tocmai piese recente.
Ma bucur ca pot impartasi cu voi si aceste melodii, de care sunt mandra, pentru ca au fiecare in spate cate o poveste, nenumarate ore de repetitii, nenumarate seri in care am stat sa modificam, sa inregistram.
Cu ocazia asta , ii mai multumesc odata lui Jaguaru pentru ca a avut incredere sa imi incredinteze piesele sale spre a le canta, si pentru spectacolele de succes pe care le-am sustinut impreuna. Poate din punct de vedere efectiv, nu a fost apogeul meu, dar a fost cu siguranta o perioada de munca intensa , o perioada in care am reusit atat eu cat si Jaguaru sa ne motivam reciproc din punct de vedere profesional si sa ajungem la un nivel mult peste ceea ce exista in acel orasel numit Medgidia, unde manelele si prostul gust troneaza.

Multumesc!