* Pamflet sau nu, asta e realitatea din Romania. Cu sau fara drepturi de autor, ma pis pe voi, astia din categoria asta! *

Eu, Steffy Boss, caut pasarik sa ma cuplez.
Imi plac femeile curve si proaste, care stau la cratita toata ziua, si se fut cand are mushchii mei chef.
Detin masini si case, actiuni, carduri in banci, toate de la taticu, care daca esti fetita cuminte, te va fute si el o data. Nu-i bai, eu sunt un om darnic , ce-i al meu e al tuturor.
Despre mine ce sa spun, imi place sa ma distrez, sa ies in Banbu la vanatoare dupa fomei singure cu care sa imi ideplinesc fanteziile de frustrat ce sunt.
Ma vei recunoaste dintr-o mie, am cel mai shucar ceas Dolce and Gabana la mana, e original apropo, asa mi-a zis fratioru meu care mi l-a dat, lucreaza la Obor, e bazat tipu!
Marea mea placere este sa stau pe mesinger toata ziua, am zeci de gagici in lista, nu vrei sa fii si tu printre ele?
Daca ma lasi sa ti-o trag, te voi face printesa mea, si iti promite taticu ca nu o vei duce rau langa mine. O sa mergem numai la nunti de cartel, cu lumea buna , intre tigani faimosi, care asculta numai house ca eu nus manelist doamne fereste.
Blanuri, iesiri in mall, tot ce vrei iti pot da. Totul numai sa te futi cu mine o data si sa fii fetita de treaba. Hai ca nu e greu.
Uite hai ca sa vezi ce baiat bun sunt, iti las aicea o poza cu mine, ( ador sa ma pozez in baie, ma simt asa sexy ) si daca e ceva, iti las si id-ul sa ne vedem pe webcam, poate iese ceva misto, Hai te pupa tata si abia astept sa ma cauti!

Image and video hosting by TinyPic