Ne petrecem o viata cautand sufletul pereche. Unii isi pun toate sperantele in acest scop si isi fac tel in viata din asta. Ma uitam astazi la IDM la cateva perechi de indragostiti, si la multi oameni care ar fi tanjit si ei dupa putina iubire.

Si eu la randul meu am cautat acest suflet pereche. Si nu l-am gasit. A venit singur la mine sau poate mi-a fost trimis de catre cinva. Tot ce pot spune este ca iti multumesc iubirea mea Fery ca ai aparut in viata mea si m-ai invatat sa te iubesc , sa te ador, centimetru cu centimetru, trup si suflet. Nu suntem perfecti, nu ne potrivim precum ying si yang dar ceea ce ne leaga este mai puternic decat orice. Impreuna am trecut prin situatii care altora nu li se ivesc in ani buni, iar noi le-am depasit, poate mai greu, dar mereu cand am fost uniti am razbit cu brio. Esti un suflet frumos, in ciuda defectelor care de multe ori ma fac sa ma enervez la culme. Nu suport sa vad ca cineva isi bate joc de inima ta mare si calda care mereu ar ajuta ori de cate ori are ocazia, chiar daca uneori esti incapatanarea intruchipata si ma faci sa cred ca acest cuvant a aparut in lume odata cu tine. Esti tandru si iubitor chiar daca nu stii ce cadouri imi doresc si de multe ori nu stii sa iti arati iubirea ca alti don juani. Iubirea ta ma face fericita chiar daca uneori nu arat asta si poate te supar cu micile sau marile mele greseli, de cele mai multe ori nu din rautate cat din inconstiinenta. Esti scumpul meu si te voi iubi mereu.

Multumesc. Ca esti tu. Ca suntem noi.