FINAL EDIT : PAGINA DE DEMO-URI ESTE GATA!

LATER EDIT : am facut demo-urile sub forma de video youtube. Mai am de lucrat la Bohemian. Revin cu update. Pana atunci enjoy Unfaithful.:)

In sfarsit am reusit sa fac functionale demo-urile! Deocamdata veti gasi 2 piese : Unfaithful ( Rihanna ) si Bohemian Rhapsody ( Queen ) . Ultima a insemnat o provocare imensa pentru mine, si ma bucur ca a iesit ok.
Pe pagina de demo-uri veti gasi exact instructiunile pentru a asculta piesele.
In curand sper sa le pot hosta pe un sever propriu si eventual sa adaug un player sa le puteti asculta mult mai usor.
In rest, ultimele 2 zile le-am petrecut la D, motiv pentru care nici nu am mai postat, am tot inregistrat si am masterizat.
Noutatile cam astea ar fi , probabil voi posta curand.
Astept impresiile voastre in legatura cu aceste demo-uri.

Ceea ce vreau sa retineti este ca :

– sunt demo-cover-uri, nu incearca nimeni sa imite cantaretii in cauza, nu concurez la Ploaia de Stele ( desi am fost si pe acolo )
– nu au cum sa sune exact ca la original, avand in vedere ca unde am tras nu este tocmai un studio, chiar daca sculele sunt profesionale. Conteaza si asta foarte mult!

In rest va pup si abia astept sa inregistrez din nou.