Primesc din ce in ce mai multe mesaje „deosebite” de la diversi. Vi le prezint mai jos, si va cer parerea : chiar credeti dragi barbati ca o femeie serioasa si cu capul pe umeri ar accepta ceva de la o persoana care trimite astfel de mesaje?

Subiect: hmm

vrei sa fi gagika mea?

Subiect: hi

Profilul tau inspira feminitate si mister…Sunt sigur ca si…inteligenta!Te invit sa ne cunoastem pe YM sau de ce nu, live!

Subiect: hy

Buna!Mi-a placut profilul tau si m-am hotarat sa-ti trimit un mesaj.Nu prea am idee ce as putea sa-ti spun,avand in vedere ca nu ne cunoastem,dar prefer acest mesaj simplu.In cazul in care vrei sa vb ,sa ne cunoastem,cred ca am putea face asta incepand cu o discutie pe messenger.Daca esti de acord,ID-ul meu este

Subiect: buna

daca vrei sa vorbim sau sa ne cunoastem

Subiect: hy

buna …imi dai si mie id ul tau de mess daca se poate…stiu ca sansele sunt mici…dar imi incerc si eu norocul:P

Subiect: QQQQQQQQQQQQQQQQ

Hellooo!!! Imi lasi te rog id-ul tau de yahoo? As vrea sa te cunosc mai bine.

Subiect: hy

Buna Alexandra…..Esti foarte draguta! Bineinteles daca ti ar face placere poate schimbam cateva cuvinte …….pup dulce

Subiect:

imi poti da si mie poza a doua sa o pun pe desKtop?

Subiect: Buna

Esti singura care esti deosebita si mi-ar face placere sa ne putem cunoaste mai bine. Cred ca ai niste sani frumosi…am un Centru Medical ultramodern specializat pe diag si tratamentul problemelor la sani…ai facut vreun control? Ai o invitatie gratuita. Poate asa ne si vedem.
Eu am 1,85m/85kg, am firmele mele(prezentare, nu ma laud)si daca-ti place Florin Piersic atunci totul e ok! Nu-mi pot pun o poza ca sunt f cunoscut dar se zice ca arat bine…o sa-ti trimit una cand vorbim, daca ai sa vrei.
Poate vorbim pe mess si lasa-mi te rog un nr de tel ca eu am putin timp de stat pe mess dar de sunat te pot suna usor.
Astept raspunsul tau,
Horia

Subiect: Buna

Lasami si mie und id de mess pls vreu sa facem cunostinta mai bn esti o scumpa pwp dulce

Subiect: re

nice un id de mess ai

Problemele :

– gramatica de 2 lei la anumiti indivizi

– cererea repetata a unui id…. ce anume ii face sa creada ca il voi da, ei stiu. id-ul de messenger a ajuns un fel de ” zi-mi cum te cheama” sau ” cati ani ai „

– mare parte a mesajelor vin de la persoane peste 45 de ani, in situatia in care eu am 21 …. fara cuvinte…

Imi pare rau pentru voi dar raspunsul meu este nu, pentru toti.