De obicei nu ma bag la asa ceva, dar e amuzant.. Leapsa preluata de la Vianne

Patru filme care mi-au placut :

-The Shawshank Redeption]
-The Departed
-Cast Away
-Inglorious Bestards

Patru carti care mi-au placut :

Roma familiei Borgia” de Guillaume Apollinaire
-„Otrava si pumnalul familiei Borgia” de Al.Dumas
-„Concepte si principii in estetica muzicii” de Ilie Dumitrascu
-„O lupta literara” de Nicolae Iorga

Patru prieteni apropiati :

-Vianne
-Fery
that’s about it

Patru mancaruri preferate :

-cartofi prajiti
-ostropel
-cascaval pane
-salate ( de vara in special )

Patru lucruri pe care le-am făcut azi :

-am fumat o tigare
-am scris pe blog
-am repetat bohemian rhapsody – queen
-am mancat un croissant

Patru locuri unde am dormit :

-la Vianne
-la matusa mea in Cta
-la alta matusa in Navodari
-in Vama Veche

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :

-WordPress.com
-Youtube.com
-Myspace.com
-Superpoke.com

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :

-veioza
-sticla de Pepsi Twist
-foi
-bandana

Patru poeţi preferaţi :

-Lucian Blaga
-George Bacovia
-Rilke
-Yeats

Patru persoane cu care am vorbit azi :

-Fery
-Dan
si cam atat.

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :

-vioara
-pian
-chitara
-violoncel

Patru materii preferate :

-limba si litereatura romana
-engleza
-franceza
-germana

Patru persoane cărora le pasez leapşa :

-nimanui