De obicei, o persoana isi formeaza de-a lungul timpului diverse obiceiuri, de cand se pune in pat si pana adoarme. Fie ca citeste o carte, urmareste un film, asculta muzica.

Eu si Fery de obicei ne uitam la vreun film, sau mai nou ne uitam impreuna pe cocalari.ro, sa radem de paramecii aia de acolo, ca oameni nu ii pot cataloga. Apoi, urmeaza o jumatate de ora, o ora sau pana dimineata uneori, de vorbit, gadilat, zgandarit, gudurat , mangaieri.

Imi place sa dorm cu Fery al meu. Nu cred ca m-as obisnui prea repede sa renunt la a dormi cu el seara de seara. M-am obisnuit asa, si sincera sa fiu imi place.
Imi place sa adorm tinandu-ne in brate , stand lipti unul de celalat.
E o senzatie frumoasa, pe care numai o persoana care iubeste o poate cunoaste.

Am avut putine nopti in acesti doi ani de cand suntem impreuna , in care nu am dormit impreuna si a fost ciudat pentru amandoi. Ne-am simtit lipsa reciproc si somnul parca nu a fost asa linistit.
Nu imi place in schimb cand trebuie sa plece devreme la munca si poate dorm ( de obicei ma trezeste cumva ) . Detest sa ma trezesc si cand deschid ochii sa nu fie langa mine, desi am un avantaj …loc in plus in patul nostru minuscul.

Nu compar cu nimic serile noastre impreuna de somn si nu le-as schimba cu nimic.

Cand voi muri, as vrea sa se intample in somn, langa iubitul meu..nu stiu daca voi avea norocul asta… eu sper.

Postul asta e posibil sa nu intereseze pe nimeni, dar simteam dorinta de a scrie asta.

Multumesc pentru 452 de view -uri pe ziua de ieri🙂