Este o dimineata cu zapada, foarte friguroasa. Ma uit pe geam si ma bucur ca am nororcul de a ma afla sub patura si nu pe strada.
A fost o noapte lunga… plina de …peripetii dar nu asta e cel mai important.
Important e ca am un milion de ganduri, toate rasfirate in un milion de directii… As fuma o tigare dar mi-e lene sa ma ridic din pat… m-as duce sa imi fac o ciocolata calda, dar iar aceeiasi problema.
Fery doarme langa mine, mai trage un sforait din cand in cand dar totusi se redreseaza rapid…. asta e bine! :))
E foaarte dulce cand doarme, si imi place sa il privesc, sa il studiez mai ceva ca pe un exponat de muzeu.
Dormim de aproape 2 ani impreuna dar tot nu m-am plictisit sa ma holbez la el… mai stii, poate a aparut ceva nou sau poate este ceva ce nu am observat pana acum…

In alta ordine de idei…in scurt timp pe 21 Feb. vine ziua mea… ce ma sfatuiti sa fac ? Nu voi avea multi invitati, asa ca ar trebui sa fie ceva simplut. Astept idei si pareri🙂
Va pup !