Rezultatul sondajului meu de pe prima pagina ma incanta desi sunt foarte curioasa cine este persoana care a spus ca ii este indiferent si mai ales cine este inteligentul care a votat pro cacalari si pitzipoance.

In privinta Bdsm, nu cred ca e cazul sa recurgem la amenintari. Eu doar mi-am spus punctul de vedere, atata tot. Stiu ca am dreptul sa o fac atata timp cat nu dau nume concrete.
Si daca tot ma dati in judecata , macar sa o anunt pe mama ca tot e avocata, sa ma ajute si ea pe partea asta.
In orice caz, eu am spus ce aveam de zis. Nu am de gand sa insist pe tema Bdsm, decat cu articole frumoase. Cele penibile le-am expus deja. Asa ca dragii mei nu va mai ambalati asa, ca dreptul la exprimare il are oricine. Ca sa nu mai spun ca pana si „acasa la voi” sunt voci care va injura si va fac de tot balamucul. Daca de ei nu va luati, de ce de mine da?

Sunt dezamagita astazi…. de toate si de toti….