Impreuna cu Vianne am decis sa facem un nou joculet. De data aceasta , am stabilit sa scriem despre barbatul perfect. Eu am scris despre barbatul perfect pentru ea si invers. Raspunsurile ei despre barbatul perfect pentru mine le vedeti aici
Iata aici ce am avut eu de spus:) Enjoy!

Culoarea ochilor : deschisa , preferabil albastrii sau gri

Culoarea parului : blond

Lungimea parului : lung

Barba/mustata/cioc/ras : ras

Inaltime : cat mai inalt

Forma Fizica/Greutate : slab, bine facut

Stil vestimentar : dubios, london style, industrial

Muzica preferata : rock

Arte/ literatura ? : cu talent artistic , fie prozatoric,fie poet, fie cantaret

Genul de filme preferat : Sf , fantasy

Actrita/actorul preferat/a : nu cred ca e important

PC/Hardware-software/ web design/ photo editing/graphics genius : da

Mancarea preferata : cele gatite de tine ca de nu, he is dead!

Bautura preferata (fara alcohol ) : ceai

Fumator? : daca nu e, va deveni langa tine

Drugs/booze? : nu

Caracter : deschis, serios, ambitios , intelegator, puternic

Filozof sau Gasca Pantofarul? : filozof

Out-going sau domestic : out going

Romantic/neatent : niciuna

Mai multe comentarii : barbatul perfect pentru Vianne este complicat ca si ea , si impreuna formeaza un cuplu ciudat. Daca va intelege asta, vor trai fericiti. Sa aiba grija sa nu ii impuna nimic, sa nu o preseze si sa taca atunci cand nu are nimic interesant de impartasit.
Iubirea ei vine sub forme dubioase, asa ca beware:)