Ultimul meu post s-a vrut un atac direct la anumite persoane care stalcesc intentionat sau nu, viata si semnificatiile Bdsm. Am decis sa creez o categorie noua, speciala pentru Bdsm, in care voi nota orice mi se pare penibil, orice mi se pare frumos la acest stil de viata sau la practicile incluse in vasta denumire Bdsm.

Voi incerca sa nu dau nume, si voi incerca sa am articole de bun simt, desi este greu avand in vedere mizeria generala care este in acest „sector” .

Persoanele lezate de aceste articole nu au ce face decat sa imi lase comentariu, si poate ma voi deranja sa le raspund.
Nu ma simt obligata la absolut nimic.
Fiind blogul meu, imi permit sa scriu orice am chef, astfel incat nu pot fi invinovatita de nimic.
Pentru ca am o experienta cat de cat, stiu foarte multe despre acest subiect si nu vorbesc din auzite.

Pentru cei care se intreaba am urmatoarele precizari de facut :

1. Da , am fost implicata activ la un moment dat in viata Bdsm.
2. Nu, nu fac sedinte Bdsm platite si nu imi caut sclavi.
3. Da, am participat la intalniri Bdsm organizate de asa-zisa comunitate Bdsm.
4. Da exista poze de la acele intalniri, in care apar si eu ( asta pentru cei care vor avea dorinta de a ma santaja cu acele poze, desi nu mi-am fotografiat niciodata sesiunile Bdsm, ci numai poze artistice, neimplicand practici Bdsm )
5. Da, am activat pe forumul asa-zisei comunitati Bdsm, si inca am acel cont, dar nu mai activez de foarte mult timp si nu am de gand sa revin.
6. Nu exista niciun material foto / video cu mine in ipostaze Bdsm .
7. Da, am avut multi submisi, majoritatea fiind niste neseriosi.
8. Cu niciun submis nu am practicat sex, nici de placere nici pe bani.

Astea fiind spuse, astept sa vad cu ce ma veti ataca… Caci eu o voi face.

De ce? Pentru ca asa vreau eu. Pentru ca m-am saturat de minciunile multora dintre voi, de ipocrizia voastra si pentru ca nu meritati sa creada lumea in voi.
Simplu, nu?

