In acest articol am sa va impartasesc poeziile iubitului meu Fery! Sper sa va placa si voua si asteptam comentarii🙂

Rain on me..
It’s starting 2 rain,
But in my heart it’s only pain;
I’m hopping 4 u 2 come back,
But it’s in vain!!!
Grab my soul and be my shelter,
….don’t leave me in the rain!

Cand deschid ochii te tin in gand pe tine
Cand ii inchid te vad tot pe tine
Cine esti tu daca esti mereu langa mine??
Iti zic eu…esti o parte din mine!!!
Daca imi aduci lumina inseamna k esti soare??
Nu…pt k fara soare as putea trai,
Dar nu si fara iubita mea!!!

Poezie de Noapte Buna ( poezie pentru mine ! )

Cand noaptea este rece;
Privirea-mi, peste tine trece;
Cu un fior ma incalzeste;
Si-o adiere de iubire imi sopteste…
Strange-o-n brate si-o iubeste,
Si-ai sa vezi cum ea de tine se lipeste,
La piept ti se cuibareste,
Si cu-n glas, cantat usor incepe si rosteste,
Cuvinte dulci si minunate,
Te iubesc…mi-e drag de tine!
Ochii-i dulci sticlesc in noapte,
Drept la mine ea se uita,
Ma strange-n brate si imi zice
Te ador comoara mea, Tu esti Fery’cirea mea!
Noapte buna sotul meu,
Noapte buna Alexutza mea!

Shine on Me ( tot pentru mine )

Arunci cu raze de iubire asupra mea
Imi aduci curcubeul pe cer chiar daca nori negri vad
Ma incalzesti cu iubirea pe care numai tu ai putea sa mi-o oferi
Numai tu esti cea care imi poate zambetul pe buze aduce
Faci ca soarele in drum sa-mi iasa
Singur sa fiu nu mai am cum
Ma simt iubit
Ma simt dorit
Traiesc un vis implinit
Traiesc sa te iubesc
Traiesc k te am
Traiesc si te ador
Te vad si simt un fior
Fara tine am sa mor…
Te iubesc mon amour !!!