Pentru cei care nu s-au prins….da, iar a fost seara de biliard….exact aceeiasi poveste ..IDM , tac ceva mai uzat dar totusi in stare perfecta apartinandu-i lui Fery boy. De data asta insa la un moment dat a venit aceluiasi stimabil Fery sa jucam impreuna in echipa contra lui D si T . Mare greseala ! Mare infamie si blasfemie… joc pierdut , oftica mare!
Daca nu stiati pana acum, noua fita de Bucuresti o reprezinta mirosul… si nu orice fel de miros. Iata deci reteta , se ia un gras slinos, se duce la o bodega afumata unde i se serveste o felie de paine vestejita cu o felie de parizer la 3 lei ( nu simplu ci cu gust de usturoi ) si apoi se duce la un biliard, cu baietasii lui bazati .
De un astfel de exponat am avut noi parte in seara asta, si D a fost cel mai fericit pentru ca avea pe seama cui pune esecurile din timpul jocului ( asta e din ciclul ” bai de unde plm vine ba mirosu asta de parizer ordinar ? ” bA T , tu esti ma? A, nu ba stai calm, e asta de langa ”
Dupa cum multi cei care ma cunosc stiu, si probabil altii care au interactionat cu mine , muzica este viata mea, si marea mea iubire platonica ( deocamdata! )
In seara asta am primit speranta ca planurile mele muzicale sa prinda contur. Sunt fericita chiar daca nu va iesi niciun rahat. Speranta aia face toti banii.
Mai multe detalii nu are sens sa dau, probabil dupa ce se va concretiza ceva.
In rest, vreme urata, inca mai am de scris la Latina si viata mea maro incepe sa prinda si alte culori. Probabil s-a plictisit si ea, cum am facut-o si eu de altfel.

Va pup dragii mei care sunteti .

La cat mai multe bile bagate . De biliard !!!