Articolul asta este in categoria penibililor, si este un articol despre mine si da DESPRE FERY SA NU MAI EXISTE DUBII
Este un articol despre cat de penibila pot fi uneori.

Este vorba de faptul ca m-ai lasat fara cuvinte….. ma faci sa rad, ma faci sa fiu trista…. Si mereu am sa apar langa tine cu zambetul ala care stii ca ascunde ceva, ceva -ul ala este rusinea pe care o port , rusinea ca nu sunt asa cum iti doresti, si nu am sa fiu, rusinea ca de multe ori ma uit ca o vita  la tine sau rad ca proasta fara motiv…..Iubesc sa nu fiu inteleasa si iubesc sa ma plang in acelasi timp. Iubesc sa imi plang de mila singura uneori, cand nu exista altcineva sa o faca. Am sa fac pe martira pana cand imi va fi bine, pana cand voi avea chef.

Nu sunt nici pe departe persoana aia perfecta dar sunt a dracului, si stiu sa las impresii bune. Pe care ajung sa le cred si eu insami.

Pentru ca ma lasi fara cuvinte, pentru ca esti tu, mai bun decat mine de multe ori poate, pentru ca sunt o persoana incompleta si pentru ca poate nu voi fi niciodata fericita .

Dar tu ma lasi Speechless. Si pentru asta iti multumesc ca ai aparut in viata mea.