Dupa cum va promiteam, scriu astazi impresii despre aseara.

Masina domnului Alex este un adevarat cameleon, daca la prima vedere eu si Vianne am crezut ca este portocalie, mai tarziu urma sa vedem poze cu ea la lumina zilei, si era rosie!!! Ciudat, nu?

In Fire, dragostea plutea in aer, berile unora erau insotite de diverse pastilute, si noi ne tot gandeam ce naiba isi pusera aia in beri :))

La o anumita ora , stimabilii din Fire au considerat ca e cazul sa isi dea afara clientii, asa ca ne-am mutat in Iron City… Drumul pana acolo, insa, mai ales pe strada Lipscani, a fost dureros de friguros, si mereu aveam impresia ca urma sa ne trezim in fund, de la gheata , zapada, si drumul din placi de lemn care ne ameninta de sub mormanele de zapada.

In Iron City a fost frumos, eu si Vianne am cantat pentru prima data pe o scena impreuna, chestie care chiar merita scrisa in calendar! Si nu doar atat! Am cantat Bohemian Rapsody, care nu e tocmai cea mai usoara piesa🙂 Ne-a iesit foarte ok, impresia lasata in club a fost una foarte pozitiva.

Mi-a parut rau ca s-a incheiat seara, as mai fi stat, am avut companii placute, si m-am simtit minunat.

O seara care se anunta a fi banala, poate chiar boring, s-a dovedit a fi una foarte frumoasa, intesata de glume, caterinci , haz de necaz si incalzita de ciocolata calda si cafea.