Iata ca in sfarsit , dupa atata nebuneala , cumparaturi, cadouri, imbulzeli, a venit si Ajunul, seara in care vine Mosu. La mine a venit ceva mai devreme, ce-i drept. Am primit cadouri frumoase si inca urmeaza sa mai primesc si de acasa, de la mama🙂

Image and video hosting by TinyPic

Eu inca mai cred in Mos Craciun, fiecare din noi putem fi Mos Craciun -ul cuiva . Imi place sa fac cadouri, imi place sa vad fericire pe chipul celor care despacheteaza cadourile.

Image and video hosting by TinyPic

Pentru ca de Craciun voi fi plecata acasa in Constanta ( Medgidia ) si nu stiu cand ma voi intoarce in Bucuresti, va urez de pe acum Sarbatori Fericite , multa liniste sufleteasca si sanatate! Aveti grija sa nu faceti excese cu bunatatile de pe masa / din pahare si totul va fi bine🙂

Ma intorc la impodobit bradul:)

V-am pupat pe toti!

Image and video hosting by TinyPic