Va spuneam de curand ca ma plictisesc repede, si iata ca am schimbat template-ul blog-ului. Am mai avut in trecut acest skin, si am revenit la el. Nu stiu cat ma va tine moda asta , totusi.

Ma bucur ca pagina ” Au fost printre noi ” are succes, mai ales ca este ceva destul de nou pe „piata” blog-urilor , nu am mai vazut la nimeni aceasta idee. Majoritatea se rezuma la a scrie unui articol patetic dupa decesul unui artist si cam atat. Pagina mea de omagii va ramane permanent. De ce? Pentru ca a iubi un artist inseamna sa ti-l amintesti cat de des posibil, nu numai atunci cand auzi o piesa de-a sa, cand revezi un film etc. Vreau sa ii am mereu aproape de mine, si de fiecare data cand intru pe blog, ma uit pe acea pagina, pentru a-i revedea. De asemenea , daca credeti ca vreo persoana care merita mentionata nu este prezenta pe aceasta pagina, scrieti-mi si se rezolva!

Am primit de la cateva persoane asa zise invitatii de a face schimb de link-uri. Dragii mei, nu vad de ce as face asta. Ma bucur ca sunt citita si apreciata atat cat se poate, mai ales ca nu imi fac nici mare reclama. Nu doresc sa castig bani cu acest blog, nici faima. In lista mea de link-uri intra numai ceea ce consider eu ca merita, si ceea ce citesc cu placere. Asadar nu, nu vreau sa facem schimb de nimic. Cine vrea, ma citeste si fara sa isi vada numele scris la link-uri, asa cum nici eu nu rog pe nimeni sa il scrie pe al meu.
La fel si cu replicile ” te rog da-mi comment, il returnez „. Daca voi avea ceva de comentat vreodata am s-o fac si fara sa fiu rugata. Nu vanez comentariile nimanui, cine crede ca are ceva pertinent de spus, sa o faca.

Acestea fiind spuse, va doresc o seara frumoasa si va multumesc ca reveniti pe blogul meu:)