Am schimbat cate ceva pe aici, mai exact am pus bannere-le in pagina lor separata, si am sters link-urile inutile. De fapt nu inutile, dar chiar nu imi foloseau la nimic. Banuiesc ca daca vrea cineva sa ajunga la pagina unei trupe , da un simplu search pe google si asta a fost. Asa ca, ce se gaseste pe google , am inlaturat.
Ma batea gandul sa schimb iar template-ul blog-ului , dar imi place asta ce il folosesc acum prea mult, nu stiu, simt ca este perfect! Ma mai gandesc daca fac vreo schimbare in aceasta directie sau nu.
Da, in general ma plictisesc foarte repede si de aceea simt mereu nevoia de o schimbare, un nou look ( al meu sau al blog-ului ) , un alt stil de a ma imbraca, de a ma machia, etc. Mereu sunt in cautari, avand o sete necontenita de ” nou ” si asta vine in contradictie cu firea mea destul de stabila, constanta si loiala. Alexandra = Paradox banuiesc….
Pana ma voi lamuri mai este. Asa ca nu imi ramane decat sa va pup si sa va salut pe toti cei care ma cititi si ma suportati :))
 
Azi sunt verde🙂