Probabil multi se intreaba ce voi face de Craciun, Revelion . Pentru cel din urma inca nu mi-am facut planuri, inca am timp.
Pe 25 cred ca ma voi vedea cu Vianne si prietenul ei, vom iesi la un club / barulet dragut si sper eu, vom face multe poze ( cu ocazia asta va arat si noul-vechiul pierce :)) ) Tin sa mentionez ca desi ma cunosc cu Vianne de 2 ani si ceva, dupa cum stiti multi din alte posturi, nu am facut niciun Craciun sau Revelion impreuna, si vreau sa schimb asta🙂 E penibil mai ales ca stam la 20 de minute una de alta cu RATB si ne vedem cel putin o data pe saptamana, deci nu avem scuze sa nu ne potrivim nici acum. Apoi, as vrea sa trag o fuga pana la mama in Medgidia, o zi sau doua, trei. Mi-e dor de ea si mai ales ca obisnuiam sa petrecem sarbatorile impreuna, si mi-e dor de pisicile mele frumoase si lenese ( mai ales babaciunea mea scumpa Kitty, care merge pe 14 ani, cred!! ).
In rest, in weekend-uri am fost la scoala, ma mai duc si maine ( duminica , 13 dec ) apoi, incep abia pe 9 ian. Deja am inceput cu note si lucrari , la care am facut fata cu brio, as putea spune si asta ma face foarte fericita!
Dupa harmalaia asta cu Sarbatorile , eu si Vianne ne-am gandit sa urmam niste cursuri de barman, pentru a ne gasi niste job-uri. Ne-ar placea sa lucram impreuna, ar fi ceva foarte interesant!
Inca nu m-am gandit la cadourile pentru cei dragi, de obicei pur si simplu ies in oras si le gasesc pe moment. Cei de langa mine spun ca am gusturi frumoase, acuma eu ce sa zic – modestia nu ma lasa :))

Cam atat deocamdata. Revin curand !

O piesa superba a la Vama Veche – Pirati si Epava in special , pentru cunoscatori! :))