Clar nu pot sa inteleg multe in viata, dar azi va voi spune despre o anumita categorie de oameni pe care nu reusesc sa ii inteleg sub nico forma…si anume : fanii unei trupe / artist care duc totul la extrem. Fie merg la concerte si ii gaseste lesinul pe acolo, fie arunca cu sutiene si chiloti pe scena , exemplele sunt multe .

La viata mea am fost fana infocata Backstreet Boys si Korekt ( Aj si Radu erau sursele mele inspiratie, si chiar il iubeam pe cel din urma, la acei 13 ani pe care ii aveam ) Totusi niciodata nu s-ar fi pus problema unui lesin in cazul unei intalniri ipotetice intre mine si vreunul din ei, nici macar nu ma gandeam la ceva sexual cu ei desi mama imi tinuse discursul corespunzator despre viata sexuala a unei femei si tot ce ar trebui sa stiu pe la 10 ani, pur si simplu era un sentiment curat si frumos, pe care mi-as dori sa il mai pot simti si acum.

Fetele din ziua de azi se gandesc cum ar iesi in oras cu vedetele lor favorite, cum si-ar pune-o cu ei , etc… Totul de o superficialitate crasa.

In ziua de azi trupa mea favorita este Rammstein si asta se stie ( am ani buni de vechime „cu ei” ) insa nu nu am o pasiune deosebita pt vreunul din trupa. Admir si iubesc muzica lor. Ceea ce conteaza de fapt.

Nu exista nicio vedeta la ora actuala dupa care sa imi curga balele, si nu cred ca se mai poate intampla, pentru ca am ajuns la varsta la care realul domina si predomina in viata mea, si imi place sa fie asa.

Ma amuza si totusi mi se pare aiurea sa existe fete de varsta mea sau si mai mari care sa planga dupa nu stiu ce star, sau sa isi construiasca o asa zisa idila, viata, lume , ireale alaturi de acel om. E dreptul vostru sa visati, e adevarat. Totusi mai usor cu chilotii si sutienele, nu de alta, dar nu cred ca au ce face cu ele! Sau mai stii??