Va promiteam dragii mei, o revenire a cocalarilor, a penibililor si a penibilelor. Pe acestia de azi i-am gasit pe site ul cocalari.ro , si am ras copios privind la ale lor fete si atitudini de 2 lei. Vi-i las aici, poate macar asa va fac sa radeti si de ce nu, stiti de ce anume sa va feriti pe viitor:))
Sincer daca ar veni un astfel de personaj la mine pentru a imi propune ceva, orice, cred ca i-as raspunde : te invit in excursie la Auschwitz , dar tu ai bilet numai dus :))

Iata cu ce anume se mandreste Romania ( si cei care vor spune ca ii promovez, sa citeasca mai sus ! ) Le pun pozele aici din scarba pe care am acumulat-o de ceva timp, din dorinta de a-i starpi.
Cum nu cred ca voi reusi, macar sa facem panarama de ei , ce puii mei:))

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sexy, nu am ce spune…Stau si ma gandesc cine pune botul la astfel de scursuri….Altele ca ei, numai.
Totusi de ce ai face asemenea poze ( ma refer la ultimele exponate ) …ce vrei sa arati? Ce este asa deosebit si original?
Poate atata sunt in stare, sau poate asta le este nivelul si se mandresc si ei cu ce au….