In general am evitat sa vorbesc pe blog despre viata mea privata. Totusi se resimte nevoia de o face, fie si numai pentru a vi-l prezenta pe omul alaturi de care traiesc de aproape 2 ani .
Asadar, el este Fery, iubitul meu!
Fery este un impatimit al tehnologiei, iubeste noutatea in tot ceea ce inseamna calculator, tehnica. O alta mare iubire de-a lui este bicicleta ( actualmente detine un Umf ) pe care o ingrijeste si in saua careia isi petrece timpul ori de cate ori vremea i-o permite.
Ii place gatitul, caruia mereu ii adauga o nota personala fiecarei retete, iubeste muntele , zona unde a petrecut o mare parte a copilariei si viseaza la ziua in care isi va trai viata inconjurat de tehnologie de ultima ora, in vila sa pe marginea unui lac.
Nu am sa spun cum ne-am cunoscut, chestia asta este bine stiuta deja de foarta multa lume.
Am sa spun doar ca urmeaza sa petrecem impreuna al doilea Craciun, si asta nu poate decat sa ma faca fericita si implinita.
Relatia nostra nu este perfecta, ne certam foarte des, si poate cei din afara relatiei ar considera ca nu ne potrivim deloc. Poate chiar au dreptate. Sunt insa acele putine lucruri care ne tin impreuna si care sper sa o faca si de acum inainte.

Te iubesc si chiar daca nu iti promit ca vom fi impreuna o vesnicie, iti promit ca voi incerca macar sa ajungem la jumatatea vesniciei.

Image and video hosting by TinyPic